Przejdź do głównej zawartości

Motylem jestem... ;)

No dobra.. Może niekoniecznie, ale tytuł sam mi się nasunął i inaczej być nie mogło..
Mam dziś dla Was recenzję ozdoby otrzymanej już jakiś czas temu od sklepu KKCenterHK

Para motylków kosztowała aż 4 dolary, więc dużo jak za dwie ozdoby, nawet jeśli można je wykorzystać wielokrotnie.. Aktualnie nie ma ich na stanie, ale podaję link dla wszystkich zainteresowanych --> KLIK

Przyznam, że zaskoczyła mnie ich wielkość.. Myślę, że na zdjęciach doskonale widać, że nie dość że są spore same w sobie to jeszcze wyraźnie wypukłe.. Wielokrotnie widywałam w internecie zdjęcia mani z tego typu ozdobami i choć wygląda to super, to nie wyobrażam sobie noszenia tego na co dzień.. Czy ktokolwiek nosi takie duże ozdoby na paznokciach, czy też używa się ich tylko do sesji i zdjęć?? Oświecicie mnie??

A wracając do samych motylków.. Wykonane są solidnie, wyglądają fajnie, ale dlaczego są tak duże??
Gdyby były mniejsze, cieńsze, z chęcią bym je nosiła, a tak.. No cóż.. Na zdjęciach się skończyło..

Czekam na wasze opinie..



baza: Golden Rose Holiday #63




ten produkt został mi wysłany do zrecenzowania



Komentarze

  1. takie słodkie że motylek przysiadł

    OdpowiedzUsuń
  2. ładne, ale oszalałabym jakby mi tak coś odstawało "na pół palca" ;), więc jak dla mnie to tylko do sesji zdjęciowych nada się taka ozdoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to mamy podobne odczucia.. Wygląda to ładnie, ale wszelkie odstające elementy mnie drażnią..

      Usuń
  3. ładny motylek ale nie dla mnie,cigle bym o niego czyms zachaczała

    OdpowiedzUsuń
  4. zgadzam się z przedmówczyniami, owszem, wygląda ślicznie, ale też bardzo niepraktycznie.
    znając życie zaraz po naklejeniu gdzieś bym zahaczyła i go zgubiła.
    nadaje się tylko do zdjęć albo dla pań, które całymi dniami leżą i pachną ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trafnie to ujęłaś.. Nie wyobrażam sobie funkcjonowania z czymś takim na co dzień..

      Usuń
  5. wygląda to ślicznie, ale u mnie po paru minutach byłoby po motylku - zahaczyłabym ręką o coś i by odleciał ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. zgadzam się, wygląda pięknie ale szalenie niepraktycznie :/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładne, choć niepraktyczne ;p Nie dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na co dzień z pewnością nie.. Ale na zdjeciach wyglądają super..

      Usuń
  8. Cudne, niepraktyczne, śliczne, jak dla mnie na sesje wyłącznie :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda.. tego typu ozdoby są cudne, ale raczej na sesje zdjeciowe, może jakieś większe wyjście..

      Usuń
  9. Cudne, choć mało praktyczne.

    OdpowiedzUsuń
  10. Niczym prawdziwy motyl! Zgadzam się, powinni pomyśleć nad wersją 'na co dzień' : ))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłoby super, bo sam motylek jest słodki i fajnie wygląda..

      Usuń
  11. Mani prezentuje się pięknie, ale motyl rzeczywiście jest zdecydowanie za duży ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mi się podoba.. czasem można zaszaleć i przyczepić coś takiego i powiem Ci, że wylazłabym z tym z domu ( z lekką obawą czy jak zahacze, to nie urwie mi paznokcia:P) .. czyli moim zdaniem nie tylko na zdjęcia...:) widziałam ostatnio, ale nie pamiętam u kogo, też taką dużą, wypukłą ozdobę, owal biały z niebieskimi wzorami i pięknie wyglądała.. no ale zdania są podzielone:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko fajnie, ale obawiam się, że ciężko byłoby go utrzymać na paznokciach podczas codziennych czynności jak zmywanie naczyń czy zwyczajne ubieranie się..

      Usuń
    2. To na pewno by nie przeszło.. ale tak na jakieś wyjście może:)

      Usuń
  13. Jaki piękny ten lakier, taki dziewczęcy, uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Rewelacja, do zdjęcia bo na co dzień sobie tego nie wyobrażam, co nie wyklucza tego że wygląda odlotowo!

    OdpowiedzUsuń
  15. Na imprezę jak znalazł :D Chociaż za łatwo dawałby się podważyć po bokach i cały wieczór byłoby martwienie się: odleciał już czy nie? XD
    Ale i tak mi się podoba, chciałabym go dla samej przyjemności zrobienia z mim mani i sfotografowania tego cuda XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może na imprezę faktycznie.. Choć jakoś nie jestem przekonana, że by ją przetrwał ;)

      Usuń
  16. ale fajnie wygląda ;) szkoda, że taki drogi... ale efekt spoko ;]

    OdpowiedzUsuń
  17. pięknie wyglada ale denerwuje mnie jak tylko mi coś lekko odstaje więc w tym wypadku szlag by mnie chyba trafił :D ale na czyiś rękach normalnie magiczny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podpiszę się pod tym co mówisz moja droga..

      Usuń
  18. Wygląda super ale na wyglądzie niestety się kończy:)

    OdpowiedzUsuń
  19. wyglądają pięknie, ale chyba jedynie do zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję Wam za wszystkie komentarze :) I te pozytywne i te zawierające konstruktywną krytykę.. To dzięki Wam mam motywację i siły do dalszej pracy nad moimi pazurkami :)

Popularne posty z tego bloga

B. loves plates B.02 FLOWER POWER & B.03 MIND BLOWN - recenzja/review

Witajcie kochani.. Nie miałam w planach pisać dziś posta, ale po południu listonosz uraczył mnie taką paczuchą, że po prostu musiałam jak najszybciej podzielić się z Wami wrażeniami :D A zatem zgodnie z zamieszczoną na Facebooku obietnicą, zapraszam na recenzję jeszcze cieplutkich nowych płytek od B. loves plates :) Tych którzy jakimś cudem jeszcze o płytkach stworzonych przez naszą blogową koleżankę Anię z bloga B for beautiful nails jeszcze nie słyszeli odsyłam na FB KLIK oraz jej bloga. TUTAJ natomiast znajdziecie moją recenzję pierwszej płytki B. czyli Geometry is perfect. Dziś kilka słów na temat kolejnych dwóch płytek o numerkach B.02 - Flower Power oraz B.03 - Mind Blown. Płyteczki kosztują 39,90 zł i dostępne są póki co na Allegro KLIK  oraz w sklepie ETSY KLIK Każda z nich zawiera 21 wzorów całopaznokciowych o wymiarach 1,6 cm x 2 cm . Nawet przy długich paznokciach taka wielkość wzorów jest w zupełności wystarczająca :) Jakość wykonania jest na prawdę

Świąteczne rozdanie / Christmas giveaway - INTERNATIONAL [ZAMKNIĘTE]

ZAMKNIĘTE !!! Święta tuż tuż, wokół daje się już odczuć towarzyszącą im atmosferę, czas więc na rozdanie z tej okazji :) Szukając prezentów dla rodzinki znalazłam również coś dla Was. Prezencik skromny, ale mam nadzieję, że komuś sprawi sporo radości :) A co to takiego? Zobaczcie same.. Tym razem mam dla Was coś co sama uwielbiam - lakiery i płytki do stempli :) Christmas is nearly here, you can already feel its spirit, so it's time for the giveaway :) Looking for the presents for my family, I picked something for you too. It's not big, but I hope it will give the winner a lot of joy :) So what's for grabs? Take a look.. These are the things I love most - polishes and stamping plates :) - świąteczny zestaw lakierów E.L.F. - 8 nowych płytek do stemplowania z pierwszego zestawu Bundle Monster    ( BM01,BM02, BM07, BM08, BM09, BM13, BM17 i BM18) Nagrody są oczywiście nowe. - christmas set of E.L.F. nail polishes - 8 new Bundle Monster stamping plates

El Corazon Art Top Coat 421/25 Large Hologram

Witajcie moi drodzy.. Dziś chciałabym Wam pokazać piękny top od El Corazon .. Pokazywałam Wam już sporo lakierów z ich serii Gemstones czy Large Hologram.. Top, który dziś Wam pokażę, pozwoli Wam upodobnić do nich wasze zwykłe, kremowe lakiery.. El Corazon Art Top Coat nosi numerek 421/25. Dostępny jest w dwóch wymiarach: standardowa 16 ml buteleczka za $1,9   KLIK oraz   mega butla 75 ml za $5,53 KLIK . [ENG] Hi everyone. Today I'd like to show you a gorgeous art top coat from  El Corazon .  I've shown you a few polishes from their Gemstones and Large Hologram series on my blog already, so you know how beautiful they are.. This top coat will help you transform your ordinary creme polishes into something similar to polishes from those series. El Corazon Art Top Coat  has a number  421/25. You can buy it in two different sizes: 16 ml bottle for $1,9 LINK and huge 75 ml bottle for $5,53 LINK .  Top jest piękny, to moim zdaniem nie ulega wątpliwości..